El professor David Serrano ens parla en el seu blog de 'La nevada del cucut' i ens fa una anàlisi molt acurada de l'obra, els seus personatges i el context en què es desenvolupa. També ens parla de les reminiscències de Solitud i de la presència esfereïdora del silenci com a personatge de l'obra així com de l'experiència personal com a punt de partida de la novel·la. De lectura obligatòria per entendre una mica més la novel·la de Blanca Busquets.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada