DeLectura
Pàgines
(Mou a...)
Inici
Newsletter
▼
diumenge, 16 de desembre del 2012
Tots amb la Marató de TV3
'Sempre hi ha algú de qui no és possible que prescindim.
Potser gràcies a això vivim encara'
(Joan Vinyoli)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
‹
›
Inici
Visualitza la versió per a web
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada